Известие

Collapse
No announcement yet.

Моля за малко насоки за 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Моля за малко насоки за 147

    Здравейте.Първо да се представя - 20 годишен младеж,чиято мечта е към лятото да се качи на АР 147.Меракът ми към Алфите е отдавна още преди изобщо да имам книжка.Посещавайки вашият форум желанието ми прерастна в цел,която мисля след абитуриенската и приемането ми в университет да осъществя.Бих искал да помоля по - опитните във форума за малко помощ.Питам се дали може да се направи на кола преди 2004 новият facelift и най - вече отпред,да се сложат новите фарове и броня.Ако ли не .. като цяло какво може да се направи отвън на модела,защото първото с което мисля да се заиграя след закупуването е именно външният вид.Дали можете и да ме ориентирате към някакви ориентировъчни цени на брони,прагове и крило евентуално.От към двигатели четох доста и може би това ще се реши в последният момент,но фокусът е към 2.0TS или 1.9JTD.Бих се радвал и на мнения по този въпрос като се има предвид,че основната цел на колата няма да е гонки и т.н.,но ще разчитам на динамика на пътя,която мисля,че ще получа и от двата двигателя.Въпреки всичко в последствие ще се замисля,че не може такава красавица да стои пасивна в гонките около мен и това накланя везните към бензиновия двигател,ако не намеря добра оферта за дизел.
    Мисля,че в общи линии е това от мен.Ще се радвам на коментарите Ви и всякакви идеи по външния вид.

    Поздрави!

  • #2
    Добре дошъл , по темата бензин vs. дизел има писано купища във форума и всеки има собствено мнение. Дали може да смениш предницата с такава от фейслифт Може , но за целта ще трябва да смениш доста неща и ще си излезе цифра.
    Alfa 147 Q2 1.9 150 hp, Alfa GT 2.0JTS '05 ex, Alfa 159SW 1.9JTDM 150hp+ ex, Alfa 156SW 1.9JTD FL '04ex, Alfa 156 2.0 TS 16V 155hp '99 ex, Alfa 147 1.9JTD 115hp+ '04ex

    Comment


    • #3
      А да попитам предният капак сменя ли се при промяната на фейслифта?И освен фарове и броня какво друго се сменя,ако може и някакви цени?

      Comment


      • #4
        Общо взето ще ти излезне по евтино да си купиш фейс лифта пък и спестяваш разправии. Иначе може да се смени бронята, някое друго прагче и антикрило (разбира се умерен тунинг) и си идиялен.
        sigpic
        Alfa Romeo GT JTD 16v `04
        Alfa Romeo 147 JTD 8v `02 ex
        Fiat Bravo GT TD100 `97 ex

        Comment


        • #5
          А ако заложа на фейслифта какво ще ми трябва принципно - добавка задна броня,крило и прагове?

          Comment


          • #6
            Ти си намери читава кола, пък другото лесно
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Rako Покажи съобщение
              А ако заложа на фейслифта какво ще ми трябва принципно - добавка задна броня,крило и прагове?
              Ако заложиш на фейслифт ти трябват преден капак, калници, фарове броня ... като незнам дали за фарове халогени мигачи и т.н. буксите са същите и винаги ще се знае, че не е фейс, защото отзад стоповете са различни, а те минават през багажника и задните калници.Да не говорим колко пари са нови фарове капаци и т.н., а тея за части основно са челосвани и ако имат нещо здраво ще ти искат като за нови. Мен ако ме питаш замисли се над GTA пакет(наистина качествен може да намериш в този сайт http://autods.net - пазарувал съм от там, пращат до България и доставката не е скъпа ).

              ПП. За двигател, лично мнение - JTD...
              Last edited by nastybg; d.m.y г., 18:54.
              ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

              Comment


              • #8
                Освен точно от GTA, може ли да се избере друга задна броня която да пасва едно към едно или пасването да не е много сложно,защото и GTA-то ми се вижда високо отзад(което е може би единственото нещо което ме дразни в модела) макар,че може да е и до окачване работата.Гледах една червена в тунинг раздела,чиято задна броня е с два ауспуха и стои доста ниско.
                Благодаря на отзовалите се.

                Между другото съм отворен за предложения за читав автомобил,като изискване основно е да е кожен салон и цветът да е черен или червен.

                Comment


                • #9
                  Ето ти една с предница претърпяла пълна промяна.......

                  http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...978&f1=details

                  Само трябва да си е пребоядисаш.....
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #10
                    И да сменя салона.Основната идея на темата ми беше да почерпя инфо какво може да се направи по външния вид.Като цяло ако е по - старият модел GTA добавката наистина ми харесва,но искам да видя дали има и други алтернативи за външния вид.

                    Comment


                    • #11
                      Възможности за оптичен тунинг безброй, само пари да имаш А за фейслифта- по-добре, както казаха колегите, си купи направо такъв, защото промяната коства много труд, средства и даже и да е направен перфектно няма да е фейслифт А за височината на задницата даже и с едни прости пружини си оправяш проблема, а с ГТА задна броня се изправя линията и няма да ти се струва вирната или каквото там
                      Дерзай, смятам че ЖТД е по-удачният вариант.
                      Успех!

                      п.с. http://www.gstuning.de/
                      Alfa Romeo 147 "Selespeed"
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Много четох и не мога да разбера защо всеки клони към JTD-то.Лично аз съм повече за 2.0TS макари с газов инжекцион.Вижда ми се доста заигравка да дигна конете на дизела след време,а искам от време на време по състезанията наоколо да бъда конкурентен в класа до 150к.с.
                        А до колкото разбрах за оптичния тунинг - всичко се прави и най - важното остава да си намеря здрав автомобил,а другото се прави.
                        И още малко да попитам - дали е сложно извеждането на ауспух от двете страни?

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Rako Покажи съобщение
                          Много четох и не мога да разбера защо всеки клони към JTD-то.Лично аз съм повече за 2.0TS макари с газов инжекцион.Вижда ми се доста заигравка да дигна конете на дизела след време,а искам от време на време по състезанията наоколо да бъда конкурентен в класа до 150к.с.
                          А до колкото разбрах за оптичния тунинг - всичко се прави и най - важното остава да си намеря здрав автомобил,а другото се прави.
                          И още малко да попитам - дали е сложно извеждането на ауспух от двете страни?
                          Точно JTD-то след чипване става сериозна бегачка 1.9 150 коня след чип може да стане към 170 - 180 к.с

                          Comment


                          • #14
                            Ако искаш да се возиш евтино и навърташ много километри - Взимаш ЖТД!
                            Ако искаш да я правиш "бърза" взимаш 2.0ТС...(влагаш поне 2000лв - чип, генерация, валове). За справка можеш да разгледаш клиповете на миро с 2.0тс с най-малките валове какво прави с други по-мощни коли...
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Rako Покажи съобщение
                              Много четох и не мога да разбера защо всеки клони към JTD-то.Лично аз съм повече за 2.0TS макари с газов инжекцион.Вижда ми се доста заигравка да дигна конете на дизела след време,а искам от време на време по състезанията наоколо да бъда конкурентен в класа до 150к.с.
                              А до колкото разбрах за оптичния тунинг - всичко се прави и най - важното остава да си намеря здрав автомобил,а другото се прави.
                              И още малко да попитам - дали е сложно извеждането на ауспух от двете страни?
                              1.6 105кс.
                              Тва е колата за теб..................
                              Кат пораснеш по-мошна.......
                              Наблягай на красотата като начало.....
                              sigpic
                              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                              147 JTDm 140-Малката манекенка
                              GT- JTDm 150

                              Comment

                              Working...
                              X